به طور میانگین و بر اساس آمارهایی که از رتبه های برتر کنکور بدست امده است، هر کدام از آنها بین ۸ تا ۱۳ ساعت در طول روز مطالعه داشته اند.

میزان سات مطالعه در روز برای موفقیت در کنکور به موارد مختلفی بستگی دارد، اما اگر قرار باشد این عوامل را کنار بگذاریم، باید به تجربیاتی که در زندگی و محیط پیرامون ما اتفاق می افتند نگاهی بیاندازیم.
به راستی برای قبولی در کنکور ۹۶ روزانه باید چند ساعت را صرف مطالعه کنیم؟
دوستان عزیز کنکوری، همیشه بهترین و ساده ترین روش برای رسیدن به موفقیت الگو برداری از یک سیستم موفق است، زیرا میزان آزمون و خطا را به حد اقل ترین ممکن می رساند. برای اینکه در روز چقدر مطالعه کنیم باید نگاهی به شیوه مطالعه رتبه های برتر کنکور و آنان که در این راه موفق شده اند داشته باشیم.
به طور میانگین و بر اساس آمارهایی که از رتبه های برتر کنکور بدست امده است، هر کدام از آنها بین ۸ تا ۱۳ ساعت در طول روز مطالعه داشته اند، برخی از آنها به صورت یکنواخت روزانه ۸ ساعت مطالعه داشته و برخی دیگر از ۵ ساعت به ۱۳ ساعت رسیده اند. اینکه شما قرار است جز کدام دسته باشید بستگی به میزان شناختتان از تواناییهایتان خواهد داشت. بهترین روش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف شما وجود یک مشاور در طول مسیر کنکور خواهد بود، نکته ای که رتبه های برتر کنکور بارها و بارها آن را یک عامل اصلی در موفقیت کنکور دانسته اند.

نظرات شما