اگر به گذشته نگاه كنید متوجه خواهید شد كه بسیار پیش آمده برای انجام كاری بی نهایت هیجان زده بوده اید و پس از گذشت زمان كم كم از شدت شور و هیجان شما كاسته شده است. خوب این طبیعی است. ایجاد انگیزه مانند دوش گرفتن است شما برای نظافت بدن خود باید هر روز یا […]

اگر به گذشته نگاه كنید متوجه خواهید شد كه بسیار پیش آمده برای انجام كاری بی نهایت هیجان زده بوده اید و پس از گذشت زمان كم كم از شدت شور و هیجان شما كاسته شده است. خوب این طبیعی است. ایجاد انگیزه مانند دوش گرفتن است شما برای نظافت بدن خود باید هر روز یا یك روز در میان حمام كنید. و اگر این كار را نكنید دیگر تمیز و شاداب نیستید. انگیزه هم مانند پاكیزگی ماندگار نیست. بنابراین باید هر روز و هر لحظه آن را تازه كنید. حال می دانیم كه باید انگیزه و شور شوق خود را مرتباً تمدید كنیم. اخواندن زندگینامه های افراد موفق چون ابو علی سینا، ابو ریحان بیرونی، بیل گیتس، فردیناند پورشه و… كه بدون امكانات خاصی توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست پیدا كنند. همانند روشن كردن موتور تولید انگیزه در شماست. لذا خواندن این گون كتابها و داستانها را آنهم به طور مرتب به شما توصیه می كنیم. امروز مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن قطعا موجب تغییر دید شما می شود. با ما همراه باشید.

برای خواندن مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

استادان بزرگ

برای ارتباط با واحد مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم همین الان با ما تماس بگیرید. مشاورین زبده ما آماده ی پاسخگویی به شما می باشند :

                                                                     09121985702 – 09121009650

 

مطالب مرتب :

مقاله ی رتبه ی برتر

 

استادان بزرگ ( مصاحبه ی )اگر به گذشته نگاه كنید متوجه خواهید شد كه بسیار پیش آمده برای انجام كاری بی نهایت هیجان زده بوده اید و پس از گذشت زمان كم كم از شدت شور و هیجان شما كاسته شده است. خوب این طبیعی است. ایجاد انگیزه مانند دوش گرفتن است شما برای نظافت بدن خود باید هر روز یا یك روز در میان حمام كنید. و اگر این كار را نكنید دیگر تمیز و شاداب نیستید. انگیزه هم مانند پاكیزگی ماندگار نیست. بنابراین باید هر روز و هر لحظه آن را تازه كنید. حال می دانیم كه باید انگیزه و شور شوق خود را مرتباً تمدید كنیم. اخواندن زندگینامه های افراد موفق چون ابو علی سینا، ابو ریحان بیرونی، بیل گیتس، فردیناند پورشه و… كه بدون امكانات خاصی توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست پیدا كنند. همانند روشن كردن موتور تولید انگیزه در شماست. لذا خواندن این گون كتابها و داستانها را آنهم به طور مرتب به شما توصیه می كنیم. امروز مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن قطعا موجب تغییر دید شما می شود. با ما همراه باشید.اگر به گذشته نگاه كنید متوجه خواهید شد كه بسیار پیش آمده برای انجام كاری بی نهایت هیجان زده بوده اید و پس از گذشت زمان كم كم از شدت شور و هیجان شما كاسته شده است. خوب این طبیعی است. ایجاد انگیزه مانند دوش گرفتن است شما برای نظافت بدن خود باید هر روز یا یك روز در میان حمام كنید. و اگر این كار را نكنید دیگر تمیز و شاداب نیستید. انگیزه هم مانند پاكیزگی ماندگار نیست. بنابراین باید هر روز و هر لحظه آن را تازه كنید. حال می دانیم كه باید انگیزه و شور شوق خود را مرتباً تمدید كنیم. اخواندن زندگینامه های افراد موفق چون ابو علی سینا، ابو ریحان بیرونی، بیل گیتس، فردیناند پورشه و… كه بدون امكانات خاصی توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست پیدا كنند. همانند روشن كردن موتور تولید انگیزه در شماست. لذا خواندن این گون كتابها و داستانها را آنهم به طور مرتب به شما توصیه می كنیم. امروز مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن قطعا موجب تغییر دید شما می شود. با ما همراه باشید.

نظرات شما