یک متخصص تغذیه نیز با تاکید بر این‌که جوشانده لیمو عمانی و گل‌گاوزبان می‌تواند استرس کنکوری‌ها را کاهش دهد، گفت: استرس سبب درد شکم، سردرد و حالت تهوع می‌شود. حمید خیراندیش افزود: وجود کمی استرس برای حضور در آزمون کنکور طبیعی و خوب است اما وقتی میزان این استرس افزایش می‌یابد سبب بروز اختلالاتی می‌شود […]

یک متخصص تغذیه نیز با تاکید بر این‌که جوشانده لیمو عمانی و گل‌گاوزبان می‌تواند استرس کنکوری‌ها را کاهش دهد، گفت: استرس سبب درد شکم، سردرد و حالت تهوع می‌شود.
حمید خیراندیش افزود: وجود کمی استرس برای حضور در آزمون کنکور طبیعی و خوب است اما وقتی میزان این استرس افزایش می‌یابد سبب بروز اختلالاتی می‌شود که ممکن است زحمت چندین ماهه داوطلبان را هدر دهد.
وی با تاکید بر این‌که در روزهای نزدیک به آزمون کنکور داوطلبان باید از غذاهای سبک و مقوی استفاده کنند، گفت: استرس ممکن است سبب سردرد داوطلبان کنکور شود که به هیچ وجه در این شرایط دارویی به جز استامینوفن توصیه نمی‌شود.
این متخصص تغذیه به داوطلبانی که رژیم می‌گیرند، تاکید کرد: در روزهای نزدیک به آزمون سراسری رژیم غذایی را فراموش کنند چرا که رژیم غذایی برای لاغر شدن و کاهش کالری مورد نیاز بدن سبب کاهش قند خون می‌شود که این مورد بازدهی آموخته‌ها را مختل می‌کند

نظرات شما