در زندگی موضوعات مختلفی وجود دارد که بدست آوردن آنها مشکل است؛ کنکور تنها یکی از این موارد است.

کنکوریهای عزیز، اگر چه بارها از اطرافیان خودتان شنیده اید که قبولی در کنکور بسیار دشوار است، اما بهتر است قبل از اینکه این گفته صحت دارد یا خیر به این موضوع توجه کنید که چرا افرادی با ضریب هوشی نسبتا متوسط توانسته اند رتبه های بالای کنکور را بدست آورند!؟
در زندگی موضوعات مختلفی وجود دارد که بدست آوردن آنها مشکل است؛ کنکور تنها یکی از این موارد است.
در فوتبال ممکن است دو بازیکن هم سطح در یک باشگاه شاغل باشند اما پس از مدتی یکی از آنها به یک تیم بزرگتر بپیوندد و بازیکن دیگر به تیم ضعیفتر.
آنچه این تفاوت را ایجاد می کند پاسخ به این سوال در ذهنمان است که واقعا به دنبال چه چیزی هستیم؟
هر موفقیتی یک برنامه ریزی می خواهد؛ این تنها مختص کنکور نیستف اما کنکور هم مستثنی نیست.
برای مثال اگر می خواهیم فوتبالیست بهتری شویم باید شرایطی همچون : تمرین زیاد، تغذیه عالی، خواب کافی و … از این دست مسائل را رعایت کنیم.
اگر می خواهیم در کنکور موفق شویم هم راهش مشخص است، باید مواردی همچون : برنامه ریزی، مشاور خوب، منابع معتبر و … را در کنار خود داشته باشیم.
پس برای اینکه در آزمون کنکور سال ۹۶ بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید، نگران سختی ان نباشید، کافی است رتبه مورد نظر خود را هدف گذاری کرده و شرایط را برای رسیدن به این موفقیت آماده کنید و به پیش بروید.
افکار منفی را از ذهن خود دور کرده و فقط به یک چیز فکر کنید. اینکه شما جز رتبه های برتر کنکور ۹۶ خواهید بود. فراموش نکنید شما در مسابقه ای قرار است شرکت کنید که خیلی ها شرایط مشابهی با شما خواهند داشت، پس هر قدمی که بر میدارید تعدادی از آنها ازشما عقب خواهند افتاد. پس برای رقابت با افرادی که جلوتر ازشما قرار دارند تلاش کنید و به پشت سر نگاه نکنید. شما موفق خواهید شد، اگر تصمیم خود را گرفته باشید.

نظرات شما