دو تا اصل مهم برای کنکور وجود داره یکی دقت و اونیکی سرعت عمل داشتن همراه با دقت هستش. چند تا اصل مهم اما نقش آرامش اینجا چیه ؟؟ آرامش ….. ؟؟؟؟  آرامش مهمترین اصل تو سال کنکوره. اگر آرامش نداشته باشین نه دقت دارین  و نه سرعت عمل. باید هم موقع درس خوندن آرامش داشته باشین […]

دو تا اصل مهم برای کنکور وجود داره یکی دقت و اونیکی سرعت عمل داشتن همراه با دقت هستش. چند تا اصل مهم

اما نقش آرامش اینجا چیه ؟؟ آرامش ….. ؟؟؟؟ 

آرامش مهمترین اصل تو سال کنکوره.

اگر آرامش نداشته باشین نه دقت دارین  و نه سرعت عمل.

باید هم موقع درس خوندن آرامش داشته باشین هم موقع تست زدن تو خونه و هم موقع آزمونهای آزمایشی . که همه ی اینها باعث میشه تا سر جلسه ی کنکور هم آرامش فوق العاده ا ی داشته باشین.

خیلی از بچه ها سرعت عمل بالایی دارن. چه تو درس خوندن چه تست زدن چه تو امتحانات

ولی توی کنکور وقت کم اوردن . چرا ؟؟

چون اصلا ارامش نداشتن . همین باعث شد تمرکزشون رو از دست بدن. سوالا رو جا بندازن یا جوابها رو اشتباه وارد پاسخنامه کنن !!! حتی یکی از بچه ها کلا سوالای یه درس رو فراموش کرده بود جواب بده !! این وحشتناکه نه؟؟ 

تا بحال دقت کردین وقتی که نتیجه ی یه امتحانی براتون مهم نیست خیلی ریلکس و با ارامش میرین سر جلسه و اتفاقا به خیلی از سوالا جواب درست میدین. حتی ممکنه اصلا برای اون امتحان آماده نباشین . اما به خاطر آرامش ونداشتن اضطراب مغزتون به سرعت به کمکتون میاد و به خوبی از پس اون امتحان بر میاید و البته نتیجه ی خیلی خوبی هم میگیرید. 

به این فکر کید که امسال قراره فقط بازی کنید خودتون رو عذاب ندین. از الان به نتیجه فکر نکنید. بعد از کنکور برای این فکرا کلی وقت دارین.

پس یادتون باشه که کنکور یه بازیه و اگه خودتون رو باور داشته باشید میتونید شاخ این غول نامرئی رو بشکنید و به مرحله ی بعدی برید.

 و البته اینو بدونید که کنکور همه چی نیست . تو زندگی با توجه به اهدافتون خیلی چیزا مهمتر و ارزشمندتر از کنکور ومیتونه وجود داشته باشه.

فقط سعی کنید که تو هرکاری که وارد میشید بهترین باشید . اون موقع هستش که احساس آرامش میکنید . حس میکنید آدم به درد بخوری هستید و میتونید به خودتون افتخار کنید.

شمایی که دارید این نوشته رو میخونید قطعا دارید خودتون رو برای کنکور آماده میکنید ینی هدفتون مشخصه. 

پس حالا که تصمیم گرفتید وارد گوی بشید سعی کنید خودتون رو و توانایی های بی شمارتون رو به خودتون و ففط به خودتون ثابت کنید. 

پس با آرامش و با تصمیمات  درست و به کمک یه مشاور خوب و ارزنده راه رو دامه بدید. ما تو این راه همواره مراقب شما هستیم و بهترین مسیر رو به شما نشون میدیم. 

اگر دوست دارید با ما بیشتر آشنا بشید فقط کافیه با این شماره تماس بگیرید : ۰۹۱۲۱۰۰۹۶۵۰

 

پس همین الان مهمترین تصمیم زندگیتون و البته درست ترین کار زندگیتون رو انجام بدین . ما آماده ایم تا تو تمام این مسیر همراه شما باشیم.

برای تک تکتون آرزوی موفقیت میکنیم. 

 

نظرات شما