کنکور گیلنا کنکور آسان است انتشارات گیلنا کارت ورود

نكاتی در مورد كارت ورود به جلسه کنکور   صدای پای کنکور می آید… کنکور ۹۴ فرا رسید و همین امروز و فردا هست که خیل عظیم داوطلبان رهسپار حوزه برگزاری آزمون سراسری شوند و بعد … پرواز به سوی موفقیت . روز آخر فرا رسید و شما دانش پژوهان به روز موفقیت خود نزدیکتر […]

نكاتی در مورد كارت ورود به جلسه کنکور

 

صدای پای کنکور می آید…
کنکور ۹۴ فرا رسید و همین امروز و فردا هست که خیل عظیم داوطلبان رهسپار حوزه برگزاری آزمون سراسری شوند و بعد … پرواز به سوی موفقیت .
روز آخر فرا رسید و شما دانش پژوهان به روز موفقیت خود نزدیکتر می شوید.اصلا نترس ، فردا هم چون امروز است .نگران نباش و به خدای بزرگ توکل کن.
فردا به این حرف خواهی رسید : ( امروز همان فردایی ست که دیروز نگرانش بودم ، امروز همان روزی ست که دیروز منتظرش بودی )

همشاگردی کوله بار سفرت را آماده کن.مداد،پاک کن، کارت شناسایی عکس دار، کارت ورود به جلسه،چند آبنبات،یک بطری کوچک آب فراموش نشود.سپس با یاد و نام خدای بزرگ رهسپار حوزه برگزاری آزمون شوید.

کاروانی که بود بدرقه‌اش حفظ خدا
به تجمل بنشیند به جلالت برود

 

1. محل توزیع، تاریخ و نحوه توزیع كارت ورود به جلسه داوطلبان كنكور سراسری از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش تعیین و منتشر می‌شود.

 

2. برای دریافت كارت ورود به جلسه حتماً به موقع اقدام كنید تا دچار تشویش و دلهره نشوید.

 

3. مشخصات ثبت شده روی كارت را با اطلاعات داوطلبی به طور دقیق كنترل كنید، در صورت عدم تطابق، آن را با مراکز رفع اشکال سازمان سنجش درمیان بگذارید. اگر در این مورد اختلاف یا اشكالی مشاهده كردید ابداً مضطرب نشوید. این مسأله به سادگی قابل اصلاح است و مكانیسم اصلاح آن نیز از سوی مسئولان محترم سازمان سنجش تدارك دیده شده است.

 

4. شماره داوطلبی کنکور خود را قبل از شركت در آزمون یادداشت كرده یا از آن یك كپی تهیه كنید و آن را نزد خود نگه دارید زیرا از روی همین شماره محل حوزه امتحانی را پیدا خواهید كرد و به هنگام اعلام نتایج کنکور، به آن نیاز خواهید داشت.

 

5. زمان برگزاری آزمون گروه های آزمایشی مختلف فرق می‌كند. از روی كارت، زمان آزمون گروه خودتان را حتما كنترل كنید.

 

 

نظرات شما