وی گفت: ۴ سال برای کنکور تلاش کرده‌ام و حالا بسیار استرس دارم که نتوانم به نتیجه دلخواه خود برسم.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره اتفاق نادری که در کنکور سراسری سال ۹۵ رخ داده توضیحاتی را بیان کرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر اینکه داوطلب کنکور سراسری سال ۹۵ مدعی است دفترچه سوالات وی ناقص بوده، گفت: چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.  

وی با بیان اینکه نمایندگان سازمان سنجش در هر حوزه موظف به پیگیری اشتباهات پیش آمده در آزمون هستند، گفت: اگر چنین مسئله ای یا مشابه آن برای داوطلبی در جلسه امتحانی رخ دهد می تواند با مراجعه به نمایندگان سازمان نسبت به رفع مشکل بوجود آمده اقدام کند.  

توکلی با بیان اینکه در صورت بروز چنین مواردی پس از آزمون، سازمان موظف به پیگیری موضوع است؛اظهار داشت: داوطلب مذکور می تواند با درخواست کتبی یا مراجعه حضوری به سازمان سنجش نسبت به پیگیری مشکل پیش آمده اقدام کند.  

در حوزه دانشکده برق دانشگاه شهید بهشتی آزمون دادم که در حین آزمون متوجه شدم سوالات پرسشنامه‌ام ناقص است به طوری که صفحه اول سوالات هر درس موجود نبود، با استرس، این مسئله را به مراقب آزمون اطلاع دادم که پس از ۲۰ دقیقه سوالات جدید را برایم آوردند ولی با استرس به سوالات پاسخ دادم و زمان از دست رفته من هم جبران نشد.

وی افزود: در این یک هفته پس از کنکور بارها این مسئله را به سازمان سنجش اطلاع دادم که حتی مشاور سازمان سنجش نیز اعلام کرد در ۲۰ سال خدمتش در سازمان سنجش چنین مسئله‌ای رخ نداده است.

وی گفت: ۴ سال برای کنکور تلاش کرده‌ام و حالا بسیار استرس دارم که نتوانم به نتیجه دلخواه خود برسم.

نظرات شما