آیا میدانید که … مروارید درون سرکه ذوب می شود. آیا میدانید که … یک قطره آب دارای ۱۰۰ میلیارد اتم است. آیا میدانید که … تنها حیوانی که نمی تواند شنا کند شتر است. آیا میدانید که … گل آفتابگردان تنها یک شاخه گل نیست بلکه تمام سطح قهوه ای و گلبرگ های زرد آن مجموعه ای از […]

آیا میدانید که … مروارید درون سرکه ذوب می شود.

آیا میدانید که … یک قطره آب دارای ۱۰۰ میلیارد اتم است.

آیا میدانید که … تنها حیوانی که نمی تواند شنا کند شتر است.

آیا میدانید که … گل آفتابگردان تنها یک شاخه گل نیست بلکه تمام سطح قهوه ای و گلبرگ های زرد آن مجموعه ای از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ گل است که کنار هم قرار گرفته اند.

آیا میدانید که … روباه همه چیز را خاکستری می بیند.

آیا میدانید که … ۸۰٪ موجودات دنیا را حشرات تشکیل داده اند.

آیا میدانید که … دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.
آیا میدانید که … تعداد میکرو ارگانیسم های موجود در یک قاشق خاک از تعداد آدم های روی زمین بیشتر است.

آیا میدانید که … خرگوش و طوطی تنها حیواناتی اند که می توانند بدون برگشتن به عقب پشت سر خود را ببینند.

آیا میدانید که … یک موش کور ۱۴ سانتی می تواند در یک شب تونلی به طول ۹۱/۴ متر حفر کند.
آیا میدانید که … با استفاده از مقداری جوش شیرین می توانید گوجه فرنگی های شیرین تری را پرورش دهید. باید مقداری جوش شیرین را به خاک بوته گوجه فرنگی بپاشید.
آیا میدانید که … اغلب میوه های مورد علاقه شما از گونه گلسرخ ها هستند. سیب، هلو، زردآلو، گیلاس، توت فرنگی و ….. همگی انواعی از خانواده گلسرخ ها هستند.

آیا میدانید که … کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ هزار برابر وزن خود غذا می خورند.

 

pearls-8

 

آیا میدانید که … مروارید درون سرکه ذوب می شود.آیا میدانید که … یک قطره آب دارای ۱۰۰ میلیارد اتم است.آیا میدانید که … تنها حیوانی که نمی تواند شنا کند شتر است.آیا میدانید که … گل آفتابگردان تنها یک شاخه گل نیست بلکه تمام سطح قهوه ای و گلبرگ های زرد آن مجموعه ای از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ گل است که کنار هم قرار گرفته اند.آیا میدانید که … روباه همه چیز را خاکستری می بیند.آیا میدانید که … ۸۰٪ موجودات دنیا را حشرات تشکیل داده اند.آیا میدانید که … دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.آیا میدانید که … تعداد میکرو ارگانیسم های موجود در یک قاشق خاک از تعداد آدم های روی زمین بیشتر است.آیا میدانید که … خرگوش و طوطی تنها حیواناتی اند که می توانند بدون برگشتن به عقب پشت سر خود را ببینند.آیا میدانید که … یک موش کور ۱۴ سانتی می تواند در یک شب تونلی به طول ۹۱/۴ متر حفر کند.آیا میدانید که … با استفاده از مقداری جوش شیرین می توانید گوجه فرنگی های شیرین تری را پرورش دهید. باید مقداری جوش شیرین را به خاک بوته گوجه فرنگی بپاشید.
 

 

 

نظرات شما